Service & Snelheid

De computer is in het dagelijkse leven niet meer weg te denken, al is dit maar gedurende enkele dagen!
Uw bankverrichtingen uitvoeren, uw kennissen mailen, uw facebook raadplegen, ... Al deze activiteiten zijn voor 70% van onze Belgische burgers onmisbaar.

Vandaar dat ProComp Solutions zich stelt op snelheid van de interventie. Wij streven er naar het probleem binnen de 24u te verhelpen.

Wij hanteren onze eigen WWH-regel. Dit houdt in:

Wanneer we bovenstaande vragen samen met de klant overlopen, weet de klant waarop hij/zij in de toekomst moet letten EN kan hij het probleem in de toekomst zelf oplossen. Wij delen onze ervaring en kennis met onze klanten!

Niet enkel de snelheid van het herstel is onze grootste bekommernis, maar tevens de service na interventie of aankoop.

Wij houden onze klanten geïnformeerd over nieuwe virussen, spyware, upgrades, enz. ProComp Solutions werkt daarom pro-actief; wij waarschuwen onze klanten vooraf, vóór er een dreiging is, of voor dat de klant een melding krijgt van updates/upgrades.

Onze service is te groot om op te noemen; doch verraden we graag dat uit onze klantentevredenheidsenquête (in 2015) ruim 95% onze service waardeerde.

Enkele getuigenissen van klanten

  1. De Leiedonck 2 februari, 2018

    altijd eerlijke & snelle service!!

    1. Sandra L. 10 september, 2015

      Mijn mini laptopke gaat beter dan ooit tevoren! merciekes

      1. Veronique N. 23 juli, 2015

        het eerste contact aan huis met herstelling was zeer correct, waarvoor dank en de waarschuwingen via email voor gevaarlijke virussen enz. vinden wij zeer zinvol.

  1. Cynthia N. 9 mei, 2015

    Een crack in zijn vak :-) Zefs in drukke tijden, altijd tijd om te luisteren en te helpen.

    1. Luc D. 29 maart, 2015

      Zeer vlotte, vriendelijke en persoonlijke service!